Hej igen!

Igår när jag vakna så var jag så himla pysselsugen och jag skulle ju ändå träffa min kompis lollo så då föreslog jag att vi kunde pyssla och ha det mysigt så vi bestgämde oss för att åka till panduro och se om det fanns någåt t.ex. julpyssel vilket det fanns men när vi kom dit så var allt så himla dyrt så då tappade vi lusten och bestämde oss för att åka hem till lollo. När vi var på väg till bussen så kom jag på att vi kunde åka till sundbybergs centrum eftersom det fanns loppisar där som t.ex. statsmissionen och myrrorna och det tyckte lollo varf en bra ide för att det var ju ändå på vägen hem till lollo. Vi gick först till statsmissionen för att kolla men där var det så himla dyrt. När vi var klara så gick vi till myrrorna och där va det billigt. Så vi hittade ljuslyktor som vi målade på sen. 
 
Idag så har jag bara varit hemma  och städat lite. Mamma var också hemma så det var mysigt. Vi fikade och tog det lungt. Jag kollade också på tv. Tycker att det går hyfsat bra tv-program nu för tiden. Men jag kommer iallafall kolla tv ikväll när det är uppfinnarna och min favorit serie Revenge. 
 
Ha en trevlig kväll alla där ute i höst mörkret!!
 
XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0