Hej bloggen!!

Det var väldigt länge sedan jag bloggade sist och tycker att det är dags att börja blogga igen. Det är ju faktiskt ganska roligt att blogga. Under dom här månaderna som jag inte har bloggat så har det hänt ganska mycket. I maj 2012 så slutade jag skolan och då hade jag inget för mig, hade inte någon inkomst eller veta vad jag skulle göra så jag gick till arbetsförmedlingen på en gång och skrev in mig vilket jag var tvungen att göra. Sen så var det bara att börja söka jobb och gick på många intervjuver. När det blev sommar så reste jag och min familj till Alanya (Turkiet) vilket var fantastiskt. Vi fick två jätte härliga veckor med myc ket bad och sol och mycket shopping samt god mat och träffade mycket trevligt folk. När jag kom hem så ringde det på mobilen och då fick jag veta att jag hade fått en vikarietjänst.Då blev jag jätte glad.I slutet av sommaren fyllde jag 22 år och det var ju något man inte tyckte var så roligt att bli äldre men jag blev jätte glad när jag fått Swedish House Mafia billjetter i födelsedagspressent. Efter att sommaren var slut började allvaret igen och det var dags att börja jobba vilket jag tyckte skulle bli jätte roligt. Nu har jag jobbat på jobbet ganska mycket och jag trivs jättebra. 
 
Ps. jag skriver snart igen!
 
PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0