HÖSTLOV!!

Hej alla!!
Det var ett tag sedan jag skrev. Men nu är jag här igen. Har haft ganska mycket att göra i skolan så nu känns det skönt att man har höstlov. Nu är det tisdag kväll och jag sitter och kollar hockey med mamma. AIK-SAIK. Aik leder med 1-3 :). Jag har inte gjort så mycket under början av höstlovet vilket är ganska skönt. Men imorgon (Onsdag) så ska jag till skolan för att plugga lite. Sen så får vi se vad jag gör. Kanske åker en sväng till Sumpan. Jag längtar tills fredag då jag och mamma kanske ska till IKEA och sen på kvällen så blir det hockey för fulla muggar. Längtar också till söndag då världens bästa Lovisa fyller 20 år.  Men nu ska jag chilla och sen kolla film kanske. vi får se!!

PUSS O KRAM

Ps: skriver snart igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0