sommar 2011

Hejsan alla glada!!
Nu är det sommar 2011 och jag är nere på mitt landställe i åhus:). Idag onsdag den 13 juli så är det ganska dåligt väder. Det regnar och man har väldigt tråkigt. Men det kan vara skönt att få en slappdag i stugan också. Ikväll så kommer min kära mormor på middag och det kommer bli kul. Då kommer vi också spela Alfapet. Under tiden som jag har varit här nere så har jag åkt go-cart vilket jag tyckte var väldigt kul:). Jag vann över Pär och jag vann stort. Sedan så har jag varit på loppis. och då köpte jag en cykelkorg till min cykel och lite andra saker som t.ex. ett spel. Jag hoppas  värkligen att vi kommer åka till Danmark. Det skulle vara jätte kul om alla mina kusiner kunde  följa med också:)

På fredag så börjar den årliga ÅHUS BEACH HANDBOLL 2011 och  jag längtar så grymt mycket. Det ska bli så himla roligt att få vara med och kolla när ens kusiner spelar. Hoppas bara att dom gör sitt bästa och att dom vinner. Heja Heja!!!!


PS: Skriver snart igen.            PUSS OCH KRAM
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0