Sverige-Usa...Hej:)

Idag så har jag varit med min kompis Lollo. Jag och Lollo vaknade ungefär halv 11 idag eftersom vi gick och la oss kl: halv 2-2 på natten. Sedan så åt vi frukost och jag fick smaka på Lollos goda surdeg som hon hade bakat. Jag tycker att brödet var jätte gott och skulle själv vilja göra ett surdegsbröd men det tar 5 dagar att göra brödet och man måste mata det varje dag. Sen så hjälpte jag Lydia i hennes rum. Eftersom hon har fått en loftsäng. Jag och Lollo var ute och gick en promenad medans vi väntade på att Lottas nya soffa skulle komma till vardagsrummet. Men det tog ca: 4 timmar för soffan att komma fram till porten där Lovisa bor. När vi väl fick soffan så började vi montera upp den. Det tog sin lilla tid men när vi var klara så blev det superbra:)

Just nu så kollar jag på Sverige-Usa i hockey. Det är väldigt spännande och roligt att se på. Sverige gjorde 1-0 i andra perioden men inte långt efter så gör Usa 1-1. Jag tycker att spelarna i bägge lagen spelar bra och att Usa hade taget om 1:a perioden men när 2:a perioden var igång så hade Sverige tagit över spelet.
Hoppas Sverige nu tar hem segern och vinner brons för det är dom världa!!!:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0