Hej

Idag så har jag, Lovisa och hennes syster Lydia varit och badat. Det var trevligt. Vi badade länge och fikade. Sen så var vi på Ikea. Jag tycker att det också var trevligt men lite mycket folk. Vi åt god mat. Sen så skulle Lotta Lovisas mamma köpa ett nytt soffbord, som hon gjorde. När vi var hemma så fixade vi med soffbordet och satte upp det. Jag är väldigt nöjd att vi fixade å sätta upp det. Nu så sitter jag, Lydia och Lovisa i soffan och kollar på tv.


ps. Skriver snart igen!



PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man heta Lydia

2011-01-05 @ 18:15:18
Postat av: Anonym

Ja om man känner en som heter det så, vilket jag inte gör.

2011-01-05 @ 23:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0