tjabba

I fredags så var jag ledig ifrån skolan. Jag var hemma och tog det lungt. Läste lite ur min bok. Sedan på kvällen så skulle jag åka till träningen och träna med alex och lollo. men det blev inte någon träning direkt för mig för när jag var på väg hennifrån så tog jag på mig ett par högklackade skor och tyckte det passade mina kläder. Men precis när jag hede gått hemifrån så kommer jag på att det kanske inte var så bra. Så jag går hem igen och precis när jag kom tlll våran parkering så ramlar jag och slår i ryggen.  Men jag tycker det var en härlig kväl ändå. Jag och Alex+ hennes pojkvänn pontus och några till var ute på krogen. vi gick till Nype som var jätte bra.
Jag och Alex hade as roligt. vi dansade hela kvällen/ natten. vi kom hem vid halv 4 till Alex. Dagen därpå var vi jätte trötta. Och jag sov till kvart i två. Igår lördags så var jag på hockey match mellan Aik-Sunne. Aik vann med uddamålet på övertid vilket var jätte bra. :)

Ps. Nu ska jag nog ta en skön dusch och gå ut i det härliga vädret på en promenad.


SEE UU LATER:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0