Hej

Förra helgen så var jag på Model House. Det var trevligt. Man blev sminkad och fotograferad av en jätte bra fotograf. Jag var där med Alex och Lollo. Vi fick vänta ganska länge, vilket var trist. Sen så fick vi se alla bilder som vi hade tagit. Jag tycker att jag blev bra på nästan alla. Man fick köpa bilderna vilket jag gjorde. Men jag köpte bara en bild eftersom dem var så dyra. Nu är det torsdag och jag är hemma och är sjuk. Det är mycket tråkigt. Hoppas jag är frisk tills imorgon så att jag kan gå till skolan. Vi ska ha en gemensam lunch då med alla klasser. jag vill också kunna åka med mamma in till stan på lördag. HOPPAASS!!!!   

Skriver Snart Igen.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0