heej

Hej alla!
jag har inte orkat skriva så mkt den senaste tiden. Men nu är jag här. Jag har haft lite problem innom familjen och har inte mått så bra. Har bla varit sjuk och är det fortfarande. Men nu vill jag försöka ta nya tag och fixa skolan och skaffa ett jobb. idag så är det fredag och inväntar helgen som kommer bli toppen. Aik kommer att spela match mot dif på lördag i hovet och det kommer att bli as nice. Hoppas att dom vinner bara:) jag ska inte göra något specielt. Tar helgen som den kommer. Mormor är uppe hos oss och det är alltid roligt när hon kommer till oss. Då känner man sig trygg när hon är här. idag så är jag i skolan och har ganska tråkigt för att vi inte gör så mkt. Men snart är det lunch och sen riksidrottsmuseet:) sen blir det nog gå i stan lite, ska nog träffa lollo och alex om det blir av. Dom är bara bärs. ÄLSKAR ER TJEJER<3

XOXO  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0