tjoo!!

I helgen så gjorde jag en massa saker. på fredagen så var jag och anna på väg till jessica. Anna och jag träffade några killar som tror sig känna jessica. haha aa lite konstigt:). när vi kom till jessica så var det dags att äta mat. jessicas mamma och pappa hade gjort en massa kött och potatisgratäng. vilket var super gott. sen så gick jag, anna och jessica till brasan för att se när den tändes. vi drack lite cider och hade det trevligt. när vi hade varit vid brasan så gick vi hen till jessica och hennes pappa var hemma. jessica föreslog att vi skulle spela buzz. så det gjorde vi ett tag tills det var dags för mig och anna att åka hem. jag hade en jätte trevlig valborg. på lördagen så var jag hemma och typ städade mitt rum och hjälpte till där ute på parkeringen, för att vi hade fått lov att använda grannens kontainer och kasta skit i. och jag var ganska trött hela dagen för att jag hade varit uppe och festat två kvällar i rad. sen på söndagen så gjorde jag nästan ingenting, utan var hemma och chillade. jag var ute på gräset med min hund. senare på kvällen så kom sara och anders på besök och vi åt god mat. 

puss o kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0