sommar!

hej alla

jag kan inget mer än säga att det är en så himla skön dag:). det är sommar ute och jätte varmt. jag holler på å svettas ihjäl så varmt det är. idag så har jag varit på en intervju på en folkhögskola i rissne. jag tycker att det gick jätte bra. men jag fick vänta en stund innan det var min tur att få bli intervjuad, men det va det värt. jag hoppas verkligen att jag kommer in. sen så åkte jag med bussen till solna centrum för att käka lite mat. jag åt en ost och skinksallad, det var gott. när jag hade ätit så gick jag in på lindex en snabbis..dom hade jätte fina kläder. så jag tror att jag ska åka dit igen och köpa något som är lite sommrigt och som jag kan ha på greklandresan. sen så åkte jag till praktiken för att jobba, eftersom jag har varit borta några gånger så måste jag ta igen den tiden. så det blir till och jobba imorgon också även fast man är ledig:( men men det blir säkert bra ändå. nu så ska jag åka hem och sätta på mig mina fina shorts. då blir det till att gå ut i det fina vädret och bli lite brun:D


KRAMIIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0