Snart så bär det av till solna

Hej alla!
Nu så håller mamma på att damsuga hela huset. Och jag sitter framför datorn. Om inte så lång stund så bär det av till solna för att vi ska fira niklas och min syster Sara. Jag längtar så himla mycket. det va ett tag sen man träffade Sara och Anders såklart. Idag så har det varit en ganska lugn dag hitils och jag har chillat hela dagen. Vi har inte gjort så mycket vilket har varit skönt, och det är jätte skönt väder. Om mindre än en vecka så ska vi ha våran student fest. Och det ska bli så himlans roligt. Lääääängtar! Jag hoppas att det blir den bästa ever. Nu är det inte lång tid kvar tills vi alla tar studenten och det är sommarlov. Jag hoppas att det inte regnar den 3 juni. Efter några dagar så kommer jag, Sara och anders åka till grekland och vara där en hel vecka. Hoppas vi får det jätte härligt och skönt:) 
 
KRAMIIZZARR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0