hej:P

Han inte skriva igår så tänkte göra det idag. Igår så hade vi det jätte trevligt hos Sara. Hon fick mycket bra/ fina presentert av alla som kom på hennes födelsekalas. Hon hade gjort mycket goda muffinsar, morotskaka m.m. Vi va där ganska länge tills det va dags att åka hem. När vi väl var hemma så chillade jag och tog det lungt. Jag kollade på filmen Troja som jag tycker är bra. sen så va det dags att äta mat. Vi åt en jätte god kyckling. Den godaste jag har ätit på länge. Imorgon så är det måndag och jag har praktik, vilket jag tycjker är ganska skönt. Om inte mindre än fem och en halv vecka så tar vi studenten. As skönt, men jag kommer att sakna skolan och alla kompisar som man har lärt känna under dom här tre åren. men är glad att jag fick lära känna alla i klassen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0