Hej

Nu så är klockan ganska mycket. Har haft en as skön dag ute i solen och varit med mamma inne i solna för att köpa present till min kära syster som fyllt 31 år. Idag så hjälpte jag pappa ute i garaget. Han är alltid en person som vill hålla igång så han tänkte göra om garaget. Min kära bror har varit till stor hjälp idag när vi rensade hela garaget. På eftermiddan så kollade vi på Dif-Hv71. En väldigt spännande match. In i andra perioden så gjorde Hv 1-0. Men efter några minuter så gjorde dif 1-1 och det var en ganska jämd match. Hv vann efter en lång intensiv match på hovet med övertid in i 4 perioden med 3-2. Och det sög verkligen. Hejade på Djurgården men dom får komma igen nästa år. Nu är jag ganska trött och tänkte gå upp tidigt imorgon. Så vi ses imorgon. PUSS och KRAM 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0