Hej alla är så glad:D

Idag så har jag varit i skolan. Jag och några till hade nationella prov i engelska. jag tycker att det gick väldigt bra. Hoppas att min lärare tycker det också:) sen så fick vi sluta tidigare av någon anledning. Så då blev dagen ännu bättre. Jag, Anna och några till ifrån klassen satt och gjorde uppgifter som vi hade kvar. sen så drog jag och Anna till Liljeholmens centrum för att köpa lite grejer tills studentskivan imon:P Anna och jag var på lindex och kollade in kläder. Vi tycker att dom har fått jätte fina kläningar och en massa snygga tröjor. När vi var klara där så åkte vi in till stan för att möta Jesper. Så vi va med honom ett tag och chillade, gick runt lite. Nu är det inte lång tid kvar till våran studentskiva:D jag är så taggad så att det finns inte. Och jag hoppas på en jätte härlig och solig kväll, och att vi kommer äga K2. 

PUSS OCH KRAM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0